Programowanie - 4programmers
No item elements found in rss feed.d3dkurs5.jpg
2007-12-23 13:52:28
d3dkurs4.zip
2007-12-23 12:31:54
4. Wykorzystanie tekstur
{{CONTENT}} Wstêp ===== Wykorzystamy program z kroku [[DirectX/Managed/Direct3D/3. Wy¶wietlanie figur p³askich na ekranie]], ale, zamiast ekranowych wierzcho³ków, opisanych kolorem, u¿yjemy tekstury. Tekstura to obraz dwuwymiarowy na³o¿ony2007-12-22 00:15:01
Kurs4.zip
2007-12-21 22:52:47
d3dkurs4.jpg
2007-12-21 22:51:44
3. Wy¶wietlanie figur p³askich na ekranie
{{CONTENT}} Wstêp ===== W kroku [[DirectX/Managed/Direct3D/2. Uruchamianie urz±dzenia i renderowanie]] stworzyli¶my pierwsz± aplikacjê renderuj±c± w [[DirectX]]. Co prawda dokonywa³a ona prezentacji sceny, jednak owe scena na sk³ada³a si2007-12-21 22:48:46
d3dkurs3.jpg
2007-12-21 22:36:42
Kurs3.zip
2007-12-21 22:35:13
Jak zabezpieczyæ stronê has³em
Mo¿na na samym pocz±tku strony dodaæ taki kod:2007-12-21 21:38:03
Jak skonwertowaæ tekst z UTF-8 na ISO-8859-2
W PHP nale¿y u¿yæ funkcji iconv() która dokona konwersji. Jest to do¶æ proste, lecz wymagana jest zainstalowana biblioteka libiconv. Biblioteka dostêpna jest pod adresem: http://www.gnu.org/software/libiconv/. Nastêpnie trzeba2007-12-21 21:11:25
Background-origin
background-origin - definiuje sposób obliczania [[css/background-position|pozycji t³a]]. Mo¿liwe warto¶ci: * border - pozycja t³a obliczana jest wzglêdem lewej, górnej krawêdzi obramowania. * padding - pozycja t2007-12-21 12:28:26
Background-clip
background-clip - ustala czy t³o elementu ma byæ wy¶wietlane pod obramowaniem. Mo¿liwe warto¶ci: * border - t³o wy¶wietlane jest pod obramowaniem. * padding - t³o wy¶wietlane jest tylko wewn±trz elementu. P2007-12-21 12:17:18
Css draft
To polecenie jest czê¶ci± szkicu CSS3. Jego dzia³anie mo¿e ulec zmianie razem z gotow± specyfikacj± nowego standardu.2007-12-21 12:10:03
Losowanie bez powtórzeñ
{{CONTENT}} Teoria ========== Jednym z najczê¶ciej spotykanych problemów jest wylosowanie ze zbioru Z pewnej liczby elementów N tak by wylosowane elementy nie powtórzy³y siê. Najprostszymi przyk³adami takiego losowania jest lotek czy wyb2007-12-21 01:35:10
1. Przygotowanie aplikacji
{{CONTENT}} Wstêp ===== Wiêkszo¶æ aplikacji, wykorzystuj±cych do prezentacji interfejsu u¿ytkownika, zamiast klasycznych kontrolek, wy³±cznie [[DirectX]], ma podobn± budowê: korzysta z jednej formy, która jest miejscem docelowym rendero2007-12-21 00:50:50
2. Uruchamianie urz±dzenia i renderowanie
{{CONTENT}} Wstêp ===== Wykorzystanie [[DirectX/Managed/Direct3D]] wymaga utworzenia tak zwanego urz±dzenia renderuj±cego. Nie jest to fizyczne urz±dzenie a obiekt, który odpowiada za komunikacjê z kart± graficzn±. Warto tu rozgrani2007-12-21 00:50:00
Background-attachment
background-attachment - ustala, czy t³o obrazkowe ma byæ przewijane razem ze stron±. Mo¿liwe warto¶ci: * scroll - t³o jest przewijane razem ze stron± (warto¶æ domy¶lna) * fixed - t³o jest "zaczepione" i nie2007-12-21 00:33:23
Pow
double pow(double x, double y); [[C/Funkcje|Funkcja]] pow() (ang. power) zwraca wynik operacji podnoszenia x do potêgi y. Parametry:xLiczba podnoszona do potêgi2007-12-20 16:49:06
Log
double log(double x); [[C/Funkcje|Funkcja]] zwraca logarytm naturalny z argumentu x, czyli ln(x) dla x>0. Przyk³ad #include #include int main () { double param, result;2007-12-20 16:47:24
Tan
double tan(double x); Funkcja tan() zwraca tangens k±ta podanego w radianach. Przyk³ad #include #include #define PI 3.14159265 int main () { double param, result; param = 60;2007-12-20 16:33:59
Sqrt
double sqrt(double x); Funkcja sqrt() zwraca pierwiastek drugiego stopnia z podanej liczby w parametrze x. Przyk³ad #include #include int main() { double x, wynik;2007-12-20 16:33:30
Sinh
double sinh(double x); Funkcja sinh() zwraca warto¶æ funkcji sinus hiperboliczny dla argumentu x, podanego w radianach. Przyk³ad #include #include int main() { std::cout2007-12-20 16:29:10
Sin
double sin(double x); Funkcja sin() zwraca sinus k±ta podanego w radianach. Przyk³ad #include #include #define PI 3.14159265 int main () { double param, result; param = 45;2007-12-20 16:28:13
Fmod
double fmod(double x, double y); Funkcja fmod() zwraca resztê z dzielenia dwóch liczb rzeczywistych. Przyk³ad #include #include int main() { std::cout2007-12-20 16:26:15
Floor
double floor(double x) Funkcja floor() zwraca najmniejsz± warto¶æ ca³kowit±, nie mniejsz± od argumentu x. Stosuje ona zaokr±glenie w dó³ do najbli¿szej liczby ca³kowitej. Przyk³ad #include2007-12-20 16:25:38
Exp
double exp(double x); Funkcja exp() zwraca warto¶æ podstawy logarytmu naturalnego (e), podniesion± do potêgi x. Przyk³ad #include #include int main() { std::cout2007-12-20 16:24:22
Labs
long labs (long n); Funkcja labs() zwraca warto¶æ bezwzglêdn± z liczby ca³kowitej (typu [[C/long]]), przekazanej w parametrze. Przyk³ad #include #include int main() { std:2007-12-20 16:23:09
Fabs
double fabs(double x); Funkcja fabs() zwraca warto¶æ bezwzglêdn± z liczby zmiennoprzecinkowej x. Przyk³ad #include #include int main () { printf("Absoulte value of 3.14162007-12-20 16:20:38
Cosh
double cosh(double x); Funkcja cosh() zwraca warto¶æ funkcji cosinus hiperboliczny dla argumentu x, podanego w radianach. Przyk³ad #include #include int main() { std::cout2007-12-20 16:19:05
Cos
double cos(double x); Funkcja cos() zwraca cosinus k±ta podanego w radianach. Przyk³ad #include #include #define PI 3.14159265 int main () { double param, result; param = 452007-12-20 16:18:19
Ceil
double ceil(double x) Funkcja ceil() zwraca najmniejsz± warto¶æ ca³kowit±, nie mniejsz± od argumentu x. Stosuje ona zaokr±glenie w górê do najbli¿szej liczby ca³kowitej. Przyk³ad #include2007-12-20 16:14:56
Atof
double atof(const char* string) Funkcja jako argument pobiera liczbê w postaci ci±gu znaków ASCII, a nastêpnie zwraca jej warto¶æ w formacie double (format zmiennoprzecinkowy). Liczbê mo¿e poprzedzaæ dowolona ilo¶æ bia2007-12-20 16:12:30
Atan
double atan(double x); Funkcja atan() zwraca warto¶æ funkcji odwrotnej do tangensa dla argumentu x, podan± w radianach. Przyk³ad #include #include int main() { std::cout2007-12-20 16:10:46
Asin
double asin (double x); Funkcja zwraca arcus sinus argumentu x, podanego w radianach. Zobacz te¿: * [[C/Acos]] {{Template:Zal±¿ki artyku³ów}} {{Cat:Zal±¿ki artyku³ów}} {{Cat:C/Biblioteka stand2007-12-20 16:10:01
Acos
double acos(double x); Funkcja acos() zwraca arcus cosinus swojego argumentu x, podanego w radianach. Zobacz te¿: * [[C/Biblioteka standardowa/Math.h/Asin]] {{Cat:C/Biblioteka standardowa/Cmath}}2007-12-20 16:08:50
Log[2]
double log(double x); [[C/Funkcje|Funkcja]] zwraca logarytm naturalny z argumentu x, czyli ln(x) dla x>0. Przyk³ad #include #include int main () { double param, result;2007-12-20 15:44:26
Abs
int abs(int x); Funkcja abs() zwraca warto¶æ bezwzglêdn± liczby ca³kowitej (ang. integer). Przyk³ad #include #include int main() { std::cout2007-12-20 15:42:47
Ikonka w oknie Mój komputer i innych folderach specjalnych
Ta wskazówka powsta³a na bazie posta u¿ytkownika ravenmax z marca 2005 o analogicznym problemie.. Pozdrawiam. Jak dodaæ w³asn± ikonkê do okna Mój komputer w systemie Windows? Zadanie jest dosyæ proste, jednak wymaga tr2007-12-20 15:26:50
Fabs[2]
double fabs(double x); Funkcja fabs() zwraca warto¶æ bezwzglêdn± z liczby zmiennoprzecinkowej x. Przyk³ad #include #include int main () { printf("Absoulte value of 3.14162007-12-20 15:25:26
Floor[2]
double floor(double x) Funkcja floor() zwraca najmniejsz± warto¶æ ca³kowit±, nie mniejsz± od argumentu x. Stosuje ona zaokr±glenie w dó³ do najbli¿szej liczby ca³kowitej. Przyk³ad #include2007-12-20 15:24:50
Fmod[2]
double fmod(double x, double y); Funkcja fmod() zwraca resztê z dzielenia dwóch liczb rzeczywistych. Przyk³ad #include #include int main() { std::cout2007-12-20 15:24:10
Trash
Ja (stogu) robiê tutaj porz±dek. Wiele artyku³ów siê powtarza i bêdê tu umieszcza³ te nie potrzebne i powtarzaj±ce siê. Na koniec poinformujê moderacjê czy kogo¶, aby opró¿ni³ t± kategoriê.2007-12-20 15:17:10
Cmath
Standardowa biblioteka C u¿ywana do wykonywania operacji matematycznych. Funkcje ------------- [[C/abs]] [[C/acos]] [[C/asin]] [[C/atan]] [[C/atan2]] [[C/atof]] [[C/cei2007-12-20 00:45:50
Cassert
Biblioteka cassert dostarcza jedno makro, które mo¿e byæ u¿ywane jako standardowe narzêdzie debuguj±ce: void assert (int expression); Gdy argument expression jest równy 0, na standardowy strumieñ2007-12-20 00:41:21
Cstdlib
Cstdlib Biblioteka zawieraj±ca funkcje ogólne. Funkcje ------------- Konwersje ~~~~~ [[C/Biblioteka_standardowa/cstdlib/atof]] [[C/Biblioteka_standardowa/cstdlib/atoi]] [[C/Biblioteka_standar2007-12-20 00:32:54
Biblioteka standardowa
Jest to zbiór bibliotek zapewniaj±cy podstawow± funkcjonalno¶æ jêzykowi C++. Rozszerza go o czêsto przydatne funkcje, klasy, algorytmy; zapewnia integracje z systemem operacyjnym. Mo¿na wyró¿niæ trzy podstawowe grupy w bibliotece standardowej:2007-12-20 00:05:13
Math.h
#REDIRECT C/Biblioteka_standardowa/cmath2007-12-19 23:43:33
Time.h
#REDIRECT C/Biblioteka_standardowa/ctime2007-12-19 23:43:11
String.h
#REDIRECT C/Biblioteka_standardowa/cstring2007-12-19 23:42:45
Stdlib.h
#REDIRECT C/Biblioteka_standardowa/cstdlib2007-12-19 23:41:20
Stdio.h
#REDIRECT C/Biblioteka_standardowa/cstdio2007-12-19 23:40:18
Animacje
Tematem niniejszego artyku³u bêd± proste animacje w Delphi. Zwyk³e, napisy, ale efektowne. Nie jest to trudne, ale niezbêdna na tym etapie bêdzie podstawowa wiedza na temat programowania grafiki i klasy TCanvas. W tym celu mo¿esz poczytaæ odpowie2007-12-19 16:21:26
Direct3D
{{Template:W budowie}} Direct3D Graphics w [[DirectX/Managed|DirectX Managed]] jest modu³em, odpowiedzialnym za wy¶wietlanie i przetwarzanie grafiki 2D oraz 3D. W [[DirectX]] (od powstania wersji COM) za te zadania odpowiedzialne by³y osobne modu³2007-12-19 15:04:22
Managed
DirectX Managed to wersja DirectX przeznaczona dla platformy .NET.2007-12-19 14:55:28
DirectX
Microsoft DirectX to zestaw bibliotek, implementuj±cych okre¶lone interfejsy, do obs³ugi szeroko pojêtej obs³ugi multimediów w systemach Microsoft Windows oraz w ramach konsoli Microsoft XBox. Jest narzêdziem przeznaczonym zarówno dla producentó2007-12-19 14:39:24
Obs³uga portu com z poziomu Delphi
{{Template:Do poprawy}} {{Cat:Artyku³y do poprawy}} Otwieranie i zamykanie portu Jak zaznaczy³em poprzednio, obs³uga komunikacji szeregowej w Win32 ( Windows 95,98,NT ) - pomimo wielu podobnych funkcji - opiera siê na ca³kiem innych me2007-12-18 22:12:39
Przerwa konserwacyjna
Z powodu problemow z jednym z zasilaczy awaryjnych w pomieszczeniu centrum danych musimy przelaczyc sie na nowy UPS. Aby tego dokonac zaplanowalismy prace na 20 Grudnia na drug± nad ranem (02:00). Od tej godziny wszystkie serwery (w tym pomieszczeniu2007-12-18 16:23:23
Szyfry monoalfabetyczne
RODZAJE SZYFRÓW MONOALFABETYCZNYCH Szyfry monoalfabetyczne s± najprostszymi sposobami szyfrowania danych. Ogólna zasada szyfrów monoalfabetycznych polega na zastêpowaniu jakiego¶ znaku zawsze na odpowiadaj±cy mu wed³2007-12-16 21:26:15
Konwersje int na string i string na int
Wiele osób pyta siê jak przekonwertowaæ w C/C++ [[C/int]] na [[C/string]] i odwrotnie; na naszym forum takie w±tki pojawiaj± siê ¶rednio co dwa tygodnie a ich autorzy t³umacz± siê nieraz, ¿e "nie znale¼li w Google". Postanowi³em wyj¶æ temu2007-12-16 20:48:35
Czas na zmiany
Nadchodzi czas na d³ugo oczekiwane zmiany w serwisie 4programmers.net. Z uwagi na to, ¿e system obs³uguj±cy witrynê 4programmers.net jest przestarza³y, postanowili¶my wprowadziæ ca³kiem nowe rozwi±zania. Mianowicie, ca³y silnik zosta³ przepis2007-12-14 20:09:45
4p-main-page.PNG
2007-12-14 20:02:06
Clear
clear - okre¶la sposób przylegania do elementów [[css/float|p³ywaj±cych]]. Mo¿liwe warto¶ci: * none - bez zmian, warto¶æ domy¶lna * left - nastêpna linia bêdzie pod obiektem u³o¿onym z lewej stro2007-12-12 15:56:05
Jak wy¶wietliæ z pliku linie zawieraj±ce szukane s³owo
Prosty przyk³ad wygl±da nastêpuj±co:2007-12-06 17:44:53
IT Academic Day na Politechnice Lubelskiej
Imprezy z cyklu IT Academic Day trwaj± - ale nie tylko [[http://4programmers.net/Nowo¶ci/IT_Academic_Day_UWr._2007|trzeba odwiedzaæ Warszawê]] by pos³uchaæ o nowo¶ciach w ¶wiecie technologii .NET i podobnych. Tak¿e we wtorek 11 grudnia odbêd2007-12-05 08:57:58
IT Academic Day UWr. 2007
We wtorek 11.12.07 w godzinach 13:00 - 18:40 w sali 25 w Instytucie Informatyki Uniwersytetu Wroc³awskiego odbêdzie siê konferencja IT Academic Day UWr 2007. Dok³adny program znajduje siê na stronie http://itad-uwr.pl/. Organizatorzy2007-12-04 20:56:00
SelectDirectory
{{Template:Delphi Modu³y|SelectDirectory|FileCtrl}} function SelectDirectory(const Caption: string; const Root: WideString; var Directory: string; Options: TSelectDirExtOpts = [sdNewUI]; Parent: TWinControl = nil): Boolean; ove2007-11-28 22:37:07
Konwersja typów
Konwersja typów s³u¿y do przekszta³cania jednego typu na inny - w zale¿no¶ci od potrzeb. Przyk³ad: var s : single; k : integer; begin k := 3; s := k; // od tej chwili zmienna s przyjmuje warto¶æ 3.0 end;2007-11-28 18:43:44
Jabber
Serwis 4programmers.net udostêpnia swoim zarejestrowanym u¿ytkownikom konta na serwerze jabber. Wiêcej informacji mo¿na uzyska? w TYM w±tku. O samym jabberze mo¿na poczytaæ na2007-11-27 07:14:03
Podstawowe pojêcia, niezale¿nie od jêzyka
{{CONTENT}} Wstêp ================== W [[In¿ynieria Oprogramowania/Jaki jêzyk programowania wybraæ|artykule]] omawiaj±cym problem wyboru jêzyka omówione zosta³y cechy wiêkszo¶ci najpopularniejszych jêzyków. Autor przedstawi³ te¿ prob2007-11-21 15:58:58
Visual Studio 2008 oraz .NET 3.5
Ju¿ wydane zosta³y finalne wersje (RTM) pakietu Microsoft Visual Studio 2008 oraz platformy .NET Framework 3.5, poprzednio znanych pod nazw± kodow± "Orcas". Oficjalna premiera odbêdzie siê 27 lutego 2008 roku w Los Angeles, ale ju¿ mo¿na pobraæ2007-11-20 20:03:15
Gdzie znajdê spis wszystkich obiektów dostêpnych w Javie
http://java.sun.com/javase/6/docs/api/index.html - Java SE 6 http://java.sun.com/javaee/5/docs/api/ - Java EE 5 http://java.sun.com/docs/books/tutorial/reallybigindex.html - tu jest jeszcze wiêcej informacji.2007-11-19 14:02:25
Rozdzia³ 8
Aplikacje wielow±tkowe S³owo w±tek mo¿e mieæ ró¿ne znaczenie. W ¶wiecie programistów mo¿e oznaczaæ mo¿liwo¶æ wykonywania wielu czynno¶ci naraz. Przyk³adowo w systemie Windows mo¿emy uruchamiaæ kil2007-11-19 12:32:42
W³asne komponenty
Zanim zaczniesz czytaæ ten artyku³ poczytaj inny potrzebny artyku³ klasy. Jednocze¶nie podczas nauki bêdziemy pisaæ komponent. Bêdzie to pro¶ciutki komponencik sprawdzaj±cy, czy jest po³±czenie z Internetem. Na pocz±tek z menu Component2007-11-17 16:02:47
Jak uzyskaæ informacje o systemie
Je¿eli chcemy uzyskaæ podstawowe informacje o systemie takie jak nazwa u¿ytkownika, ¶cie¿ka przeszukiwania do programów, katalog domowy javy to wystarczy u¿yæ metody System.getenv(). Przyk³adowy program, który wypisuje wszystkie zmienne2007-11-16 12:48:25
Single
Single - typ rzeczywisty jêzyka [[Delphi]] Typ liczbowy, 32 bitowy (4 bajty), zmiennoprzecinkowy Zakres: (1.5 x 10^-45 .. 3.4 x 10^38) Single to typ liczby zmiennoprzecinkowej, zgodnej ze standardem IEEE 754, dla liczb pojedynczej2007-11-15 20:51:05
Double
Double - typ Typ liczbowy, 64 bitowy (8 bajtów), zmiennoprzecinkowy Zakres: (5.0 x 10^-324 .. 1.7 x 10^308) Double to typ liczby zmiennoprzecinkowej, zgodnej ze standardem IEEE 754, dla liczb podwojonej precyzji. Budowa liczby2007-11-15 20:50:30
Jak uzyskaæ efekt, aby po wci¶nieciu jednej ze strza³ek na klawiaturze komponent z
Do tego bêdzie nam potrzebny przyk³adowy komponent np. Tshape 1) Wstawiamy komponent. 2) Klikamy w pustym miejscu formularza i z zak³±dki Events wybieramy zdarzenie OnKeyDown. Wpisujemy poni¿szy kod: if Key = VK_LEFT then Shape1.left := Shape2007-11-15 18:12:51
Update programu
Fajnie by³oby, aby program mia³ mo¿liwo¶æ sprawdzenia, czy wysz³a jego nowsza wersja. Zaprezentujê tutaj prosty sposób wg mojego pomys³u. Potrzebne bêd± nam: konto na jakim¶ serwerze i komponent HTTPGet. Nie wiem, czy jest on na tej stron2007-11-15 15:25:26
Marshaling - jak zamieniæ strukturê na tablicê
Marshaling mo¿na by powiedzieæ, ¿e jest to pewna, niezarz±dzana odmiana serializacji. Z t± ró¿nic±, ¿e serializuj±c obiekt przechowujemy równie¿ jego strukturê, natomiast przy marshalingu wy³±cznie same dane. W tym artykule opiszemy2007-11-13 22:18:57
Promocja strony
Je¿eli posiadasz w³asn± witrynê WWW i chcia³by¶ umie¶ciæ na niej button/banner naszego serwisu, prosimy skorzystaæ z grafik przedstawionych poni¿ej. Prosimy równie¿ o zapisywanie tych plików na w³asnym serwerze, nie linkuj±c bezpo¶rednio2007-11-13 19:13:00
Kolejki
Witam. Pierwszy post, troche stresu :) Wolne t³umaczenie z artyku³ów w jêzyku ang. A wiêc... Kolejka, ang. "queue", jest to pewnego rodzaju "pojemnik", przygotowany do pracy w kontek¶cie FIFO (first-in, first-out), gdzie elementy w nim u2007-11-12 22:22:20
shield-icon3.png
2007-11-10 12:49:26
shield-icon2.png
2007-11-10 12:49:13
shield-icon1.png
2007-11-10 12:48:57
secure-desktop.png
2007-11-10 12:48:31
credential-ui.png
2007-11-10 12:48:09
consent-ui.png
2007-11-10 12:47:45
Obs³uga myszki w Pascalu
Pobaw siê z myszk±! W czasach, kiedy ¶wiat systemów operacyjnych (domowych coraz czê¶ciej i korporacyjnych) jest zdominowany przez systemy o graficznym obliczu, zabawa z myszk± wydaje siê byæ archaizmem. Nale¿y jednak pamiêtaæ, ¿e istniej2007-11-09 16:19:15
Visibility
visibility - okre¶la czy element jest widoczny. Element ukryty przy pomocy tego polecenia, nadal zajmuje miejsce na stronie (na tym polega ró¿nica w stosunku do stylu [[css/display]]: none). Styl jest dziedziczony. Mo¿liwe warto¶2007-11-09 12:25:28
glassfish ejbapp site.jpg
2007-11-09 00:13:28
glassfish webapp site.jpg
2007-11-09 00:13:02
glassfish jeeapp site.jpg
2007-11-09 00:12:31
glassfish main site.jpg
2007-11-08 23:45:15
glassfish login site.jpg
2007-11-08 23:43:43
Symfonia C++
#REDIRECT Recenzje/Symfonia_Cpp2007-11-07 18:28:38
Kozio³ek
Kozio³ek to wielbiciel piwa i komputerów. Zawodowo webdeveloper (Java) i student (by³y fizyki, dyplom z 4, obecnie, niestety, Zarz±dzania). Z zami³owania oko³o zawodowego.... Java, Spring, Hibernate. Od niedawna na powa¿nie Maven2 i GWT. Aktywn2007-11-06 21:34:25
Rozdzia³ 4
2007-11-06 14:50:57
Enum
{{Template:W budowie}} Opisaæ typ enum wraz z przyk³adami! W obecnej formie artyku³ s³u¿y tylko jako cel do dowi±zania z [[Java/Podstawy_Javy]] oraz sygnalizuje potrzebê stworzenia odpowiedniego artyku³u!!! [[User:Kozio³ek]]2007-11-05 11:13:04
Zrozumieæ User Account Control
Windows Vista ró¿ni siê, w zasadniczym stopniu, od poprzednich wersji systemów z tej rodziny, w dziedzinie obs³ugi kont u¿ytkowników. Co mo¿e sprawiaæ problemy zarówno u¿ytkownikom, jak i programistom. Wprowadzony mechanizm User Account Contro2007-11-04 15:16:22
glassfish helloworld.jpg
2007-11-04 13:27:04