ERP - Computerworld - ¼ród³o IDG.pl
No item elements found in rss feed.Avista Media: start nowego centrum w Legnicy
Nowe contact center Avista Media w Legnicy ruszy³o z pocz±tkiem marca br.2009-03-31 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Procesy jak w contact center
Premierê systemu integruj±cego funkcje centrum kontaktowego z oprogramowaniem BPA (Business Process Automation) do automatyzacji procesów biznesowych zapowiada na po³owê tego roku Interactive Intelligence.2009-03-31 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
S³uchaæ klienta i zarabiaæ
Polska Telefonia Cyfrowa przekszta³ci³a wizerunek swojego contact center. Obecnie prowadzi projekt unowocze¶nienia platformy technologicznej wspieraj±cej obs³ugê abonentów.2009-03-31 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Rewolucja obs³ugi pacjenta
Wiêcej stanowisk i nowy system to plany Enel-Med dotycz±ce firmowego call center.2009-03-31 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wirtualizacja w call center
Najlepsze praktyki zwi±zane z wirtualizacj± msystemów call center zak³adaj± m.in. rozbicie ¶rodowiska IT na co najmniej dwa, wzglêdnie niezale¿ne obszary.2009-03-31 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Contact Center 2.0
Poprawa poziomu obs³ugi klienta to proces ci±g³y i wymagaj±cy. Celem jest lojalno¶æ i zadowolenie, które w czasach gorszej koniunktury mog± okazaæ siê szczególnie istotne. Oczekiwania klienta wci±¿ jednak ulegaj± zmianie.2009-03-31 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Producenci i integratorzy rozwi±zañ contact center na rynku polskim
Przygotowali¶my zestawienie firm dzia³aj±cych na polskim rynku call contact center - producentów sprzêtu i oprogramowania oraz integratorów. Tabela nie uwzglêdnia wszystkich podmiotów dzia³aj±cych na tym rynku. Zachêcamy producentów i integratorów do kontaktu przy opracowywaniu kolejnej edycji.2009-03-31 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Zdumiewaj±ca dok³adno¶æ
Podstawowe korzy¶ci z wdro¿enia narzêdzi Business Intelligence w Grupie TVN dotycz± wsparcia dzia³alno¶ci operacyjnej w pionie finansowo-ksiêgowym.2009-03-24 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Na ró¿nych poziomach
Rozmowa z Rafa³em £ukawieckim, konsultantem strategicznym i dyrektorem Project Botticelli.2009-03-24 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Dobre zamkniêcie
Prawid³owe zamkniêcie projektu informatycznego mo¿e pomóc w planowaniu, wyborze i realizacji kolejnych projektów przez zespó³ i organizacjê.2009-03-24 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Unima 2000: partnerstwo z VocalCom
Unima 2000 podpisa³a wy³±czn± umowê partnersk± z VocalCom, francuskim producentem systemów contact center.2009-03-24 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Krótko i na temat
System obs³uguj±cy utrzymanie ruchu w Basell Orlen Polyolefins jest potwierdzeniem tezy, ¿e w informatyce najpiêkniejsze s± systemy proste i funkcjonalne.2009-03-24 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Skutki b³êdów w podej¶ciu projektowym
Przedstawiamy trudne i niejednoznaczne sytuacje, w których w podej¶ciu projektowym trzeba wybieraæ miêdzy wyj¶ciem z³ym a jeszcze gorszym.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
pIT-stop na budowie
Mened¿er projektu w Skanska nie musi martwiæ siê o informatyczne zaplecze, które departament IT ma za zadanie dostarczyæ szybko i profesjonalnie niczym w pit-stopie Formu³y 1.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Zarz±dzanie w kulturowym tyglu
Coraz wiêcej polskich konsultantów pracuje nad miêdzynarodowymi projektami. Jak radz± sobie z ró¿nicami kulturowymi? Na ile s± istotne dla powodzenia projektu?2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Pomys³y na zarz±dzanie
Biuro projektowe powinno byæ komórk± stanowi±c± istotne narzêdzie usprawniaj±ce procesy zarz±dzania firm±. ¬le zorganizowane, mo¿e komplikowaæ prowadzenie biznesu.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Metodyki projektowe
Aby skutecznie przeprowadziæ projekt, nie wystarczy ju¿, ¿e jego kierownik kieruje siê zdrowym rozs±dkiem. Niezbêdne s± odpowiednie narzêdzia i metodyki projektowe.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Dobrze okre¶liæ priorytety
Trudno przeceniæ znaczenie mechanizmów zarz±dzania portfelem projektów. Sam tylko nieprawid³owo dobrany ich zestaw mo¿e bowiem utrudniaæ lub wrêcz wykluczaæ realizacjê strategii firmy.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Stworzyæ organizacjê projektow±
Projektowe podej¶cie do biznesu pozwala na uporz±dkowanie kluczowych procesów. Wymaga jednak licznych zmian kulturowo-organizacyjnych. Prezentujemy jakich.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Ugasiæ po¿ar, czyli projekty kryzysowe
Trudna sytuacja rynkowa, czy pora¿ka nowego produktu to tylko niektóre sytuacje, w których pomocne jest zastosowanie wyj±tkowych - po czê¶ci czerpanych z metodyk PM - zasad prowadzenia biznesu.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
pIT stop na budowie
Mened¿er projektu w Skanska nie musi martwiæ siê o informatyczne zaplecze. Departament IT ma za zadanie dostarczyæ je szybko i profesjonalnie niczym w pit stopie Formu³y 1.2009-03-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Skompletowaæ zamówienie
Kuchnie ¦wiata - jeden z najwiêkszych w Polsce importerów owoców morza, ryb i towarów do kuchni narodowych - koñczy budowê nowoczesnego centrum logistycznego.2009-03-10 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Audyt bezpieczeñstwa informacji
Proces zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji jest relacj± trójstronn±, w której wystêpowaæ powinni przedstawiciele biznesu, informatyki i niezale¿ny audytor.2009-03-10 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Przegl±d procesu zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji w pigu³ce
2009-03-10 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Narzêdzie zarz±dzania
Przetrwanie i rozwój firmy zale¿y w du¿ym stopniu od umiejêtno¶ci mierzenia efektywno¶ci dzia³añ.2009-03-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Miêdzy mo¿liwo¶ciami a efektami
Korzy¶ci z rozwi±zañ Business Intelligence zale¿± w du¿ym stopniu od umiejêtno¶ci i mo¿liwo¶ci ich efektywnego wykorzystania w procesie podejmowania decyzji.2009-03-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Systemy wczesnego ostrzegania
Jak uchroniæ firmê przed problemami wdro¿enia systemu Business Intelligence?2009-03-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Unia Europejska na rzecz firm
Przedsiêbiorcy zainteresowani dofinansowaniem projektów w zakresie IT, w tym badawczo-rozwojowe, znajd± co¶ dla siebie w obecnej transzy na lata 2007-2013.2009-03-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Mosty z procesami w tle
W przypadku typowej firmy produkcyjnej wiêkszo¶æ procesów realizowana jest w pobli¿u centrali i stanowisk komputerowych. Sytuacja komplikuje siê jednak, gdy dane trzeba na bie¿±co wprowadzaæ do systemu z oddalonego placu budowy.2009-03-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wieczny format
Dynamika przechodzenia od dokumentacji papierowej do elektronicznej rodzi pytania natury nie tylko technicznej, ale i prawnej. Czy komputerowo-internetowa pamiêæ grozi nam cyfrow± amnezj±?2009-03-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Jak zarz±dzaæ bezpieczeñstwem w czasie kryzysu
Badacze twierdz±, ¿e w dzisiejszym klimacie ekonomicznym niektóre sk³adniki ryzyka nie uzasadniaj± inwestycji, w celu jego minimalizacji.2009-03-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Poufno¶æ uregulowana
Prawo jasno stanowi, czym jest obowi±zek poufno¶ci informacji. Wszelkie dodatkowe klauzule stosowane przez pracodawców maj± znaczenie marginalne.2009-02-24 00:00:01 (¼ród³o: IDG.pl)
Bilet do wygody
Karty miejskie. Ich wprowadzanie w polskich miastach niemal zawsze przebiega w bólach. I choæ mog± pe³niæ tak¿e rolê e-portmonetki czy pomagaæ w lepszym zarz±dzaniu transportem miejskim, to z regu³y ich rola ogranicza siê do pe³nienia funkcji biletu okresowego.2009-02-24 00:00:01 (¼ród³o: IDG.pl)
Wysyp premier
W drugim kwartale br. na polski rynek wejd± dwa systemy ERP, które bêd± rywalizowaæ o ¶rednich klientów. Oba maj± charakteryzowaæ siê du¿± elastyczno¶ci±.2009-02-24 00:00:01 (¼ród³o: IDG.pl)
Precz z ERP!
Wdro¿eniem ERP mo¿na dzi¶ nazwaæ dok³adnie wszystko. Nie ma w tym ju¿ jednak ¿adnej tre¶ci.2009-02-24 00:00:01 (¼ród³o: IDG.pl)
Zmiana na lepsze
Renegocjowanie kontraktów outsourcingowych wymaga odpowiedniego przygotowania organizacji i uwzglêdnienia czynników maj±cych istotny wp³yw na nowy kszta³t umowy.2009-02-24 00:00:01 (¼ród³o: IDG.pl)
Comarch: wiêcej w SoftM
Comarch Software AG przej±³ dodatkowy pakiet akcji niemieckiej spó³ki SoftM Software und Beratung.2009-02-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
W sprzyjaj±cym otoczeniu
Zamiast o zarz±dzaniu projektami, lepiej mówiæ o kulturze projektowej organizacji.2009-02-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Czy to ³atwe?
Mimo tego, ¿e outsourcing jest powszechnie u nas znanym i stosowanym narzêdziem biznesowym, brakuje wiedzy na temat zamykania i renegocjacji umów outsourcingowych.2009-02-17 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Faktury VAT bêdzie mo¿na s³aæ mailem
Je¶li z dyrektywy o VAT znikn± przepisy dotycz±ce dodatkowych wymagañ wobec faktur elektronicznych, fakturê bêdzie mo¿na wys³aæ zwyk³ym mailem, bez konieczno¶ci u¿ycia bezpiecznego podpisu elektronicznego.2009-02-10 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Twoja ludzka postawa
Zespó³ projektowy, to zespó³ z³o¿ony z ludzi o ró¿nych temperamentach i osobowo¶ciach. Sprawna realizacja projektu zale¿y w du¿ej mierze od wzajemnych relacji miêdzy nimi oraz postaw ka¿dego z osobna.2009-02-10 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Porz±dki w relacjach
Po o¶miu latach dzia³alno¶ci Expander podj±³ decyzjê o wdro¿eniu systemu CRM.2009-02-10 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Klient 2.0
Producenci dostrzegli potencja³ drzemi±cy w internetowych spo³eczno¶ciach wprowadzaj±c nowe funkcje do systemów CRM.2009-02-10 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Uk³adanie worków z cyberpiaskiem
Opracowana nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego, nad któr± obecnie pracuje Sejm, definiuje w nieco zmodyfikowany sposób powinno¶ci operatorów w zwi±zku z mo¿liwo¶ci± wyst±pienia sytuacji szczególnych zagro¿eñ.2009-02-03 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Transakcje wi±zane
Z dr Jerzym Surm± z Kolegium Nauk o Przedsiêbiorstwie SGH, kierownikiem Studium Podyplomowego Business Intelligence rozmawiamy o roli BI w czasach powszechnego wykorzystania Internetu.2009-01-27 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Dostêp otwarty czy zamkniêty?
Dostosowanie polskiego prawa do regulacji wspólnotowych po¶wiêconych ponownemu wykorzystywaniu informacji z sektora publicznego, musi z jednej strony zapewniæ swobodê cyrkulacji informacji bêd±cych w dyspozycji organów w³adzy publicznej, z drugiej za¶ uwzglêdniæ obowi±zuj±ce regulacje dotycz±ce ochrony baz danych, ocieraj±ce siê niekiedy o monopol informacyjny.2009-01-27 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Prawo do ochrony
Czy adres IP mo¿e byæ prawnie chronion± dan± osobow±?2009-01-27 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wci±¿ te same b³êdy
W firmach przybywa zmian przeprowadzanych w formie projektów. Zmieniaj± siê równie¿ warunki, w których s± one realizowane. Niezmienne pozostaj± jedynie podstawowe zasady realizacji projektów oraz... pope³niane b³êdy.2009-01-27 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Zmiana a projekty IT
Zarz±dzanie wdro¿eniem w zasadzie nie powinno znacz±co ró¿niæ siê od procesów kierowania innymi zmianami. Jest jednak kilka istotnych zasad, na które warto zwróciæ uwagê.2009-01-27 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Potrzebni s± liderzy
Do¶wiadczenia osób zarz±dzaj±cych jednostkami administracji publicznej pokazuj±, ¿e mo¿na efektywnie zarz±dzaæ tym sektorem wykorzystuj±c narzêdzia i mechanizmy stosowane przez biznes. Nie da siê tego jednak zrobiæ bez liderów, którzy przeprowadz± niezbêdne zmiany.2009-01-27 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
System Dozoru Elektronicznego dla wiêziennictwa
Ministerstwo Sprawiedliwo¶ci podpisa³o umowê na stworzenie, wdro¿enie i nadzór nad eksploatacj± Systemu Dozoru Elektronicznego.2009-01-20 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Druki sejmowe
Sejm dyskutowa³ o projektach nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego - rz±dowym i poselskim, z podpisami grupy 53 pos³ów PiS. Do dalszych prac przyjêto ten pierwszy.2009-01-20 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Projekt nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego
Najwa¿niejsze projektowane zmiany w nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego mo¿na podsumowaæ w poni¿szy sposób.2009-01-20 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wykorzystaj szansê!
Szczególnie w okresie kryzysu nale¿y skoncentrowaæ siê na projektach i zadaniach, które rzeczywi¶cie przynosz± biznesowi korzy¶ci.2009-01-20 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Kadry na zamówienie
Sprawy kadrowe ³atwo oddaæ w outsourcing. Konkurencja sprawia, ¿e pojawiaj± siê firmy, które poza typowymi zadaniami, od rekrutacji do naliczania p³ac, zapewniaj± te¿ stosowne oprogramowanie oferowane jako us³ugê.2009-01-20 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
W Polsce bêd± rozwijane systemy CRM Oracle
Outbox Polska podpisa³a umowê z central± Oracle na dostawê rozszerzeñ do produktów CRM Siebel i PeopleSoft.2009-01-13 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wygra ten, kto my¶li przysz³o¶ciowo
W³a¶ciwie wydane pieni±dze na rozwi±zania IT pomog± ma³ym i ¶rednim przedsiêbiorstwom odpowiednio przygotowaæ siê na ciê¿kie czasy.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
ITIL dla mas
Ma³e organizacje IT maj± ograniczone zasoby zarówno ludzkie, czasowe, jak i finansowe. Tym bardziej powinny efektywnie je wykorzystywaæ.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Aplikacje rosn± z firm±
Zintegrowany system wspomagaj±cy zarz±dzanie to nie luksus, lecz narzêdzie pozwalaj±ce efektywniej prowadziæ biznes.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Decyduj±ce zasoby
Zasoby ludzkie, intelektualne, kapita³ spo³eczny i kulturowy, edukacja i spójno¶æ - wsparte technologiami informacyjnymi - rozstrzygn± o tempie rozwoju kraju. Szans± na przyspieszenie zmian jest pokolenie, które ju¿ dzi¶ nie wyobra¿a sobie aktywno¶ci ¿yciowej bez komputera sieciowego.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Najwa¿niejsza jest informacja
W czasie spowolnienia gospodarki krytyczna staje siê szybko¶æ i trafno¶æ podejmowania decyzji biznesowych. Ka¿da decyzja powinna byæ podjêta w odpowiednim momencie i musi byæ oparta o wiarygodne i kompletne informacje.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Znaæ w³asne oczekiwania
Dobrze zdefiniowane wymagania wobec systemu ERP to jeden z kluczowych czynników przeprowadzenia projektu wdro¿enia wed³ug planu i bud¿etu.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Oprogramowanie w leasingu
Europejski Fundusz Leasingowy rozwija ofertê finansowania sprzêtu i oprogramowania dla firm z sektora MSP. EFL wspó³pracuje ju¿ z ok. 70 dostawcami oprogramowania.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Na etat, czy na wynajem
Wynajem pracowników to czysta oszczêdno¶æ - zdaniem firm zajmuj±cych siê tak± dzia³alno¶ci±. Nie trzeba zatrudniaæ ludzi, mozolnie budowaæ zespo³u, aby potem ich zwolniæ.2008-12-23 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wind Telecom partnerem Altitude Software
Wind Telecom dziêki nawi±zaniu partnerskiej wspó³pracy z portugalskim dostawc± rozwi±zañ contact center poszerza ofertê o systemy dla klientów z segmentu enterprise oraz du¿ych call center outsourcingowych.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wola Info z Interactive Intelligence
Wola Info uzyska³a najwy¿szy status partnerski firmy Interactive Intelligence.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Systemy na trudne czasy
W obliczu kryzysu wystarczy lepiej przyjrzeæ siê posiadanym systemom ERP/BI, aby znale¼æ mo¿liwo¶ci usprawnienia organizacji i wprowadzenia zmian koniecznych do zachowania konkurencyjno¶ci po zmianie koniunktury.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Id± zmiany...
Ograniczenia nak³adów na IT w najmniejszym stopniu dotyczyæ bêd± bie¿±cych wydatków na inwestycje w systemy biznesowe. W skutek kryzysu, mo¿e jednak zmieniæ siê specyfika rynku ERP/BI.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Czym jest dzi¶ ERP?
Systemy klasy ERP zmieniaj± siê coraz szybciej. Niezmienna pozostaje w³a¶ciwie jedynie ich podstawowa funkcja - wspomaganie procesów decyzyjnych.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
10 metod na udane wdro¿enie
Przyzwyczajeni do u¿ytkowanego oprogramowania boj± siê zmian, a nowy system traktuj± w kategoriach zagro¿enia. W jaki sposób przekonaæ ich do zmiany?2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Integrowaæ czy migrowaæ
Razem z wdro¿eniem systemu klasy ERP mo¿na dokonaæ jego integracji z istniej±cymi systemami albo je ca³kowicie wymieniæ. Ka¿da z obu decyzji ma istotne skutki biznesowe.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Pod ziemi± i dla turystów
System ERP w Kopalni Soli Wieliczka spe³nia rolê narzêdzia pozwalaj±cego utrzymaæ w ryzach finanse spó³ki wydobywaj±cej sól i drugiej, zarz±dzaj±cej ruchem turystycznym.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
W poszukiwaniu efektu synergii
Wdro¿enie systemów podejmowania decyzji (DSS) wymaga zdecydowanie wiêkszych zmian organizacyjnych oraz kulturowych w organizacji, ni¿ ma to miejsce w przypadku systemów ERP.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Szybko i prosto
Firma Antalis zdecydowa³a siê na wdro¿enie systemu QlikView m.in. ze wzglêdu na elastyczno¶æ jego dzia³ania i prostotê obs³ugi.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Ludzkie problemy
Mam procesy, mam narzêdzia... Wszystko powinno wiêc dzia³aæ jak w szwajcarskim zegarku...! Tylko dlaczego tak nie jest?!2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Prawda o obs³udze klienta
D³ugie kolejki, brak wiedzy pracowników i bezosobowe odpowiedzi - na to najczê¶ciej narzeka polski konsument.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Taksówka "na ju¿" w godzinach szczytu
Wezwanie taksówki przez sms to ju¿ niemal standardowa us³uga wielu firm. Warszawska korporacja, Wawa Taxi 9644, jako jedna z pierwszych w Polsce uruchomi³a Automatyczny System Przyjmowania Zleceñ.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Halo to urz±d
Centrum Informacyjno-Konsultacyjne S³u¿b Zatrudnienia "Zielona linia" to nowy projekt realizowany przez bia³ostocki urz±d pracy we wspó³pracy z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich przy Ministerstwie Pracy i Polityki Spo³ecznej.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
WSZ PWN: wiêcej konsultantów
Wydawnictwo Szkolne PWN postanowi³o rozbudowaæ dzia³aj±ce od roku call center.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Multimedia Polska: jeszcze wiêksze centrum
Operator telewizji kablowej uruchomi³ nowe telefoniczne centrum obs³ugi klienta w Kaliszu.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Sto stanowisk w nowym centrum Avista Media
Avista Media inwestuje w contact center na terenie Legnickiego Parku Technologicznego Letia.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Internet Group: pakiety Contact Center
Internet Group integruje ofertê swoich spó³ek zale¿nych. Pierwszym etapem procesu jest po³±czenie us³ug call center z marketingowymi w pakietach Contact Center.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Polski rynek us³ug call center - od redakcji
Polski rynek us³ug call center nale¿y do najwiêkszych w¶ród krajów Europy ¦rodkowo-Wschodniej.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Polski rynek us³ug call center - tabela
Tabelaryczne zestawienie oferty firm ¶wiadcz±cych us³ugi call center z podzia³em na us³ugi ¶wiadczone w ruchu wychodz±cym i przychodz±cym, informacjami o us³ugach dodatkowych, liczbie stanowisk, obs³ugiwanych jêzykach oraz godzinach pracy.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Zestawienie danych teleadresowych firm ¶wiadcz±cych us³ugi call center
Zestawienie danych teleadresowych firm ¶wiadcz±cych us³ugi call center oraz informacji o sposobie rozliczania us³ug oraz pomiaru jako¶ci ich wykonania, a tak¿e lista najwiêkszych klientów.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
W przekroju: Telemarketing po polsku
W IV edycji raportu "Si³a Marketingu" autorzy szukali informacji dotycz±cych kluczowych obszarów jego wykorzystywania w dzia³alno¶ci firm, postrzegania dzia³añ telemarketingowych przez klientów oraz sposobów postrzegania swojej pracy przez pracowników call center. Oto wybrane wyniki badania.2008-12-16 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Kable niczym nerwy
B³êdny projekt i z³e wykonawstwo sieci mog± byæ przyczyn± powa¿nej choroby ca³ej firmy. Na co nale¿y wiêc zwróciæ uwagê?2008-12-02 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Maria¿ Ateny i monachijskiego MSG
Firmy MSG i Atena nawi±za³y dwustronn± wspó³pracê. Strategiczne partnerstwo ma na celu m.in. stworzenie wspólnej oferty dla du¿ych, z³o¿onych projektów na rodzimych rynkach oraz w regionie Europy ¦rodkowo-Wschodniej.2008-12-02 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Pierwszy ERP w chmurze
Epicor 9 ma byæ zwieñczeniem piêciu lat pracy nad rozwojem platformy opartej na architekturze zorientowanej na us³ugi. Prawdopodobnie bêdzie te¿ pierwszym systemem klasy ERP dla Windows Azure (d. Cloud).2008-12-02 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Projekty na trudne czasy
Strategiczne inicjatywy w czasach kryzysu to: zmiana modelu biznesowego, zarz±dzanie ryzykiem i kapita³em, podej¶cie do klienta i efektywno¶æ - twierdz± przedsiêbiorcy. W osi±gniêciu tych dzia³añ pomóc mog± firmy konsultingowo-integracyjne.2008-12-02 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Kolejne stopnie outsourcingu
Outsourcing IT wydaje siê byæ rozwi±zaniem, którego polscy przedsiêbiorcy nie powinni pomijaæ, szczególnie w sytuacji prognozowanego spowolnienia gospodarczego.2008-12-02 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Pracownik pod projekt
Rozmowa z Tomaszem Berneckim, dyrektorem rekrutacji i Leszkiem Kowalczykiewiczem, dyrektorem handlowym w firmie IT Kontrakt.2008-12-02 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Zaplanowaæ umowê
Rozmowa z Andrzejem Romkiem, IT & Project Managerem w zak³adach Armatura Kraków SA.2008-12-02 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Polsko-niemieckie pojednanie
Wspó³pracê rozpoczyna sopocka Atena i niemiecka firma MSG, obie produkuj±ce rozwi±zania dla sektora finansowego.2008-11-25 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Bezcenna wiedza o maj±tku
Oprogramowanie klasy EAM wywodzi siê z firm, dla których zarz±dzanie maj±tkiem od zawsze by³o kluczowe i wobec zarz±dzania nim mia³y najwiêksze wymagania.2008-11-25 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Wspólna platforma
Platforma Salesforce.com, dotychczas skupiaj±ca siê wokó³ funkcji CRM, rozwijana jest o nowe funkcje. Od niedawna oferta tej firmy jest równie¿ dostêpna w Polsce.2008-11-25 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Ro¶nie popularno¶æ outsourcingu w polskich firmach
Najwiêkszy wzrost nak³adów na outsourcing jest spodziewany w sektorze finansowym oraz bran¿ach budowlanej i energetycznej. Du¿e polskie firmy najczê¶ciej korzystaj± z outsourcingu obs³ugi IT i procesów back-office. G³ównym powodem wykorzystania outsourcingu pozostaje chêæ koncentracji na podstawowej dzia³alno¶ci biznesowej.2008-11-25 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
W kategoriach zysku
Rozmowa z Peterem Armstrongiem, Corporate Strategist w BMC Software.2008-11-18 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Jak nas kontroluj± pracodawcy?
Najczêstszymi metodami monitorowania pracowników s± rejestracja rozmów telefonicznych oraz elektroniczne systemy rejestracji czasu pracy. Coraz czê¶ciej pod szczególnym nadzorem s± te¿ komputery i poczta elektroniczna. Pracodawca ma prawo kontrolowaæ pracê podw³adnych, ale musi to robiæ zgodnie z przepisami.2008-11-04 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)
Informatyka w Wi¶le
Technologiom informatycznym w roli narzêdzi wspomagaj±cych zarz±dzanie oraz zarz±dzaniu projektami informatycznymi by³y w g³ównej mierze po¶wiêcone XXIV Jesienne Spotkania PTI w Wi¶le. Ich celem by³o umo¿liwienie wymiany wiedzy i umiejêtno¶ci umo¿liwiaj±cych osi±ganie przewagi biznesowej przy pomocy narzêdzi informatycznych, sprawniejsze zarz±dzanie infrastruktur± informatyczn± w organizacjach, zrozumienie mo¿liwych zastosowañ wspó³czesnych technik i rozwi±zañ informatycznych.2008-11-04 00:00:00 (¼ród³o: IDG.pl)